Wednesday 21 July 2010

Pisut kriitikat

Mitte ei mõista, mis värk siin luttidega on.
Linnas või poes käies, on üsna tavaline kohata kärus või omal jalul 2-3 aastaseid lapsi, kel lutt suus on. Ja mitte ainult. Nad ka räägivad lutt suus, nii et tihti on teistel inimestel nende kõnest raske aru saada. Ausalt öeldes ajab see mul harja punaseks. Ja lastest on mul kahju. Pangu need emmed- issid omale hommikul lutt suhu, käigu sellega terve päev ringi, pluss rääkigu teistega lutt suus ja ma tahan teada, mis tunne neil õhtul on.
Peaks vist kellelegi teinekord tõesti tänaval juurde astuma ja küsima, kas nad arvavad, et see on viisakas? Ma mõtlen, kui lastel lubatakse rääkida lutt suus? On okey? Aga kui täiskasvanud räägivad näiteks toit või suits suus?
Mul tekkis selle lutiga seoses veel üks küsimus- kui järjepidevalt ööd ja päevad lutti suus hoida, kas see võib mõjutada hammaste kasvu? Ses mõttes, et soodustada puseriti hambaid või midagi?

No comments:

Post a Comment