Saturday 26 June 2010

Minu esimene vaateaken

No nii. Poe juhataja puhkusel. Tema asendajale nähtavasti kujundada ei meeldi. Neljapäeval läksin tööle ja ütleb mulle- tead, ma annan sulle mitte just meeldiva töö- kas sa oleksid nii kena ja teeksid vaateakna..
Hurraaa! Mis mõttes ebameeldiv töö!?! Ma seda ainult teekski!
Oli ta sinna siis kahele mannekeenile kleidid selga pannud, mis omavahel üldse ei sobinud. Alguses lihtsalt kuulasin ta sõna ja panin kolmandale mannekeenile selga, mis ta mulle kätte andis. Ausalt öeldes nägi see kõik jube välja. Kõik kolm kleiti kirjud, kuid toonid kõigil erinevad. Nagu segasummasuvila. Kurtsin Brendale, et ausalt öeldes, kisuksin kõik nukud paljaks ja teeksin otsast peale. Brenda ütles, et mingu ma öelgu kenasti Krinstenile siis. Mõtlesin, et okei, mis mul ikka kaotada- läksin ja küsisin, et miks ta neid kleite aknale tahab ja kas ma ei võiks teha vähe ühtlasema akna. Hakkas ulguma, et ta ei taha et aken liiga tume oleks. Ma tahtsin musta-valget-punast kasutada. Kuid sellegi poolest lubas mul teha. Kui valmis sain siis kiitis taevani ja sai ise ka aru, et ei ole midagi nii tume.
Aken valmis, toimetasin niisama ringi. Kuid mind näris piltide sein, mis ka viimasel ajal suht kaos on olnud. Mul oli veel tund aega, ei küsinud ka, kiskusin kõik pildid alla ja tegin ka seina musta-punase- valge (valge asemel oli küll hõbehall). Ja oligi mu päev korras! :)
Kole raske oli muidugi pilti teha aknast. Kuid katsuge aru saada. Ja kuna ka pildisein on sellise koha peal, et otse pilti ei saa teha, siis.... njahh. Loodetavasti saate pihta.








No comments:

Post a Comment